مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:122022-02-01سياسي

لزوم رفع نقصان هویت شهرهای جدید/شهرهای ایرانی اسلامی می خواهیم


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با تاکید بر رفع نقصان هویت شهری در شهرهای جدید، گفت: به دنبال مطلب سازی صرف نیستیم بلکه شهرهای جدید ایرانی – اسلامی با هویت و نماد شهری می خواهیم.

- علیرضا جعفری سه شنبه 12 بهمن همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طی سفری از شهر جدید صدرا بازدید کرد و در نشست با مسئولان شرکت عمران صدرا، همدلی را مهمترین انگیزه پیشرفت در شهرهای جدید ذکر و خاطرنشان کرد: مسئولین شهر صدرا با ایجاد ظرفیت همدلی های بیشتر راه را برای خدمت رسانی هموارتر کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر رفع نقصان هویت شهری در شهرهای جدید، عنوان کرد: به دنبال مطلب سازی صرف نیستیم بلکه شهرهای جدید ایرانی – اسلامی با هویت و نماد شهری می خواهیم.

جعفری شهرهای جدید را دستاورد یک تفکر انقلابی دانست و اضافه کرد: با مطالعه سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، تکلیف ما در چهل ساله دوم انقلاب شکوهمند اسلامی مشخص می شود.

او با یادآوری شعار سال با موضوع رفع موانع در تولید، خاطرنشان کرد: ما در شهرهای جدید به نگاه تسهیل گری استانداری ها بسیار نیازمندیم و امیدواریم با وجود دیدگاههای مختلف کارشناسی، سند خدمت اولویت بندی شده و نگاه بخشی نگر به نگاه جامعه نگر تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع نقصان هویت شهرهای جدید/شهرهای ایرانی اسلامی می خواهیم

لزوم رفع نقصان هویت شهرهای جدید/شهرهای ایرانی اسلامی می خواهیم